Proovi Philips Sonicare elektrilist hambaharja 30 päeva

Tahaksid proovida uut Philips Sonicare elektrilist hambaharja, aga kahtled, kas see ikka Sulle sobib? Just praegu saad 30 päevase raha tagasimakse garantii, kui tellid Philips Sonicare elektrilise hambaharja ning võtad osa tootjapoolsest kampaaniast. Juhul, kui Sa ei jää Philips Sonicare hambaharjaga või selle tulemustega rahule (jah, see tähendab, et võid hambaharja rahulikult proovida ja kasutada), võid ostu kuni 30 päeva jooksul originaalpakendiga tagastada ja saad kogu osturaha tagasi. Tutvu kampaania toodete ning tingimustega allpool ja leia oma uus lemmik!

Kampaaniat viib läbi Philips Baltic SIA ja kehtib Hammas32 e-poes alates 01.jaanuar kuni 31. detsember 2024 või kuni kampaaniatoodete lõppemiseni. Palun tutvu täpsemalt tingimustega allpool.

Kampaaniatooted
Kliendiabi

Oleme Sulle rõõmuga abiks!

Kui soovid abi valiku tegemisel või lisainfot, helista meile julgelt tööpäeviti 10-18ni telefonil 55511022 või kirjuta otse chati’ aknasse (klikates sinisele suhtlusikoonile kodulehel all paremal) ja aitame Sind suurima hea meelega!

Kampaaniatingimused

Kampaania raames on Hammas32 e-poes kliendil võimalus tellimus esitada alljärgnevatel tingimustel:

1. Kampaania kehtib Hammas32 e-poes ja salongis, ajavahemikul 01.01.2024 00:00 kuni 31.12.2024 23:59.

2. Kampaanias osalevad järgmised mudelid:
Prestige 9900 – HX9992/11, HX9992/12;

DiamondClean – HX9914/55, HX9914/57, HX9392/39, HX9334/41, HX9332/04, HX9312/04, HX9362/67, HX9372/04, HX9352/04, HX9394/40, HX9917/88, HX9917/89, HX9911/84, HX9911/88, HX9911/09, HX9911/29, HX9911/27, HX9914/69

DiamondClean Smart – HX9912/18, HX9954/57, HX9924/47, HX9924/17, HX9924/07, HX9903/13, HX9903/03, HX9901/63, HX9901/43, HX9901/13, HX9901/03

ProtectiveClean – HX6888/90, HX6888/89, HX6877/68, HX6877/34, HX6877/29, HX6871/47, HX6870/47, HX6859/68, HX6859/34, HX6859/29, HX6857/35, HX6856/17, HX6851/29, HX6850/47, HX6836/24, HX6809/35, HX6807/04, HX6803/04, HX6802/35, HX6801/04, HX6800/35, HX6800/63, HX6800/87, HX6806/03, HX6807/24, HX6807/35, HX6483/52, HX6830/53, HX6830/44, HX6839/28, HX6851/34, HX6851/53, HX6856/29, HX6857/28, HX6877/28

Series 3100 – HX3671/13, HX3671/14, HX3675/13, HX3675/15, HX3673/11, HX3673/13, HX3673/14

Series 2100 – HX3651/12, HX3651/13

EasyClean – HX6511/35, HX6511/50

Let’s Start Series – HX6232/41, HX6212/87, HX6212/88, HX6212/89, HX6212/90

Kids – HX6321/04, HX6322/04, HX6352/42

Power Flosser – HX3806/31, HX3806/33, HX3826/31, HX3826/33, HX3904/30, HX3911/40

AirFloss – HX8432/03, HX8331/01, HX8211/02

Komplektid – HX8494/01, HX8494/03, HX8491/03, HX8491/01, HX8492/46, HX8492/48, HX8443/71, HX8424/30, HX3886/41, HX3886/43

3. 30-päevane raha tagasi garantii kehtib nendele toodetele, mis on ostetud ajavahemikul 01.01.2024 kuni 31.12.2024 ja on registreeritud käesoleva kampaaniatingimuste punktis 7 nimetatud korras.

4. Kampaania ajavahemikus ei saa kasutada täiendavaid soodustusi ega kuponge, v.a “PAKIMAAT”.

5. Kampaania on mõeldud ainult füüsilisest isikust tarbijatele ja ei kehti juriidilistele isikutele ning jae- ega hulgimüüjatele. Kui klient on ostnud toote järelmaksu või liisinguga, siis antud kampaania ei kehti.

6. Ühe inimese kohta võib esitada maksimaalselt ühe tagastusnõude.

7. Hiljemalt 30 päeva jooksul pärast ostu sooritamist tuleb toode registreerida veebilehel www.philips.ee/sonicare, lisades ostukuupäeva ja -kohta tõendava ostudokumendi (skanneeritud või pildistatud kujul), ees-ja perekonnanime, kontakttelefoni, e-posti aadressi ning pangakonto numbri.

6. Kampaaniatoote registreerimisel on vajalik registreerimisvormis märkida ära, et soovite saada 30-päevase raha tagasimakse garantiid, nõustudes, et andmeid võidakse kasutada turunduslikel eesmärkidel ja informatiivsete e-kirjade edastamiseks Philipsi toodete kohta.

7. Kampaanias osaleja kaotab 30-päevase raha tagasi garantii, kui: a. ei täida kas või ühte kampaania tingimuste punkti; b. edastab vale ostutšeki või vale toote mudeli numbri; c. ost on sooritatud väljaspool kampaania perioodi; d. ost ei ole sooritatud punktis 2 nimetatud müügikohas; e. edastatakse valeandmeid veebilehel www.philips.ee/sonicare.

8. Raha tagasi saamiseks peab ostja veenduma, et toode on registreeritud www.philips.ee/sonicare veebilehel, võtma ühendust Philipsi partnerfirmaga BrandAbout OÜ, tel: +372 51 913 685, e-mail: info@brandabout.ee, et täpsustada toote tagastamise ja raha kättesaamise võimalused. Juhul kui toode saadetakse posti teel, loetakse toote üleandmise kuupäevaks päeva, millal toode on postitatud. Postitempel saadetisel peab vastama kampaaniaperioodile.

9. Tagastatav toode peab olema komplektne, originaalpakendis, millele on lisatud ostudokument.

10. Philips Baltic SIA vastutab osaleja kampaania ajal edastatud teabe turvalisuse eest. Teie andmeid töödeldakse ja säilitatakse kampaanias osalemise eesmärgil, järgides kehtivaid andmekaitseseadusi ja Philipsi andmetöötluse eeskirju. Kampaania raames isikuandmete esitamine on vabatahtlik ja vajalik kampaanias osalemiseks. See teave sisaldab järgmisi andmeid: ees-, perekonnanime, e-posti aadressi ja kampaanias osalemiseks vajalikku lisateavet. Lisateavet Teie andmete töötlemise kohta leiate aadressilt: https://www.philips.ee/a-w/privaatsusteade.html

11. Kampaania korraldajaks on Philips Baltic SIA, mille registrijärgne asukoht on Ziedleju tänav 2, Mārupe, LV-2167, Läti. Kampaania korraldajal on õigus muuta kampaania tingimusi ja lõpetada kampaaniat igal ajal. Sellistel juhtudel korraldaja teavitab osalejaid muudatustest. Kampaanias osalejad võivad igal ajal lõpetada kampaanias osalemise.