Millised on Philips Sonicare elektrihambaharjade enimlevinud probleemid?

philips sonicare elektriline hambahari probleem

Kas elektriline hambahari lakkas töötamast?
Kas hambahari ei käitu nii, nagu varasemalt?
Kas hammaste pesemisel teeb tavalisest rohkem müra?
Kas hambaharja aku enam ei lae või käepide piiksub?

Siit lehelt leiad vastused ilmselt pea kõigile Philips Sonicare’i elektriliste hambaharjadega seotud probleemidele. Tänu meie pikajalisele kogemusele ja ka mitmete klientide tagasisidele oskame soovitada just parima lahenduse.

Kõigil uutel Philips Sonicare elektrilistel hambaharjadel on tootjapoolne 2-aastane garantii. Kui rike kuulub garantiitingimuste alla, lahendab selle oma kuludega tootja. Enamikul juhtudel on see kas tasuta remont või toote asendamine uue või samaväärsega. 

1. Märgutuli vilgub

Aku laadimine on pooleli. Tuli muutub roheliseks või kustub, kui see on valmis.

Aku laetus on väga madal ja vajab laadimist.

2. Käepideme piiksud

Sonicare’i käepidemed kasutavad eri arvu ja kombinatsiooniga piiksusid, et edastada teavitusi.

Kõige tüüpilisemalt on nendeks:

Easy-Start süsteemi aktiveerimise või keelamise protsess on alanud.

Tavaliselt kaasneb vilkuv oranz tuli, mis näitab, et aku on tühi ja vajab laadimist.

Aku on tühi ja vajab laadimist.

See kinnitab, et laadija on käepideme tuvastanud ja hakkab harja käepidet laadima.

Harjapea vahetamise meeldetuletussüsteemi aktiveerimise või keelamise protsess on alanud.

Surveanduri aktiveerimise või keelamise protsess on alanud.

3. Sonicare vibreerib laadijal

Kui asetate Sonicare’i hambaharja laadimisalusele, mis on juba ühendatud vooluvõrku, vibreerib käepide tavaliselt üks või kaks korda kiiresti ja annab 2 piiksu, mis kinnitavad, et see laeb. See on normaalne käitumine.

4. Käepide ei lülitu sisse/ei tööta üldse

  • Käivitusnupu ümber olevasse väikesesse pilusse võib koguneda hambapasta jääke. See võib põhjustada nupu kinnijäämise ja mitte töötamise.
  • Puhastage käivitusnupp ja seda ümbritsev ala jooksva sooja vee all aeg ajalt nuppu vajutades, et veenduda, et see on puhas.
  • Kui käepidemel on 2 nuppu, veenduge, et vajutate õiget nuppu.
  • Režiiminupp ei lülita hambaharja sisse, vaid ainult käivitusnupp.

Kui aku ikoon näitab, et aku on tühi või tühjaks saamas, võib see vajada laadimist, enne kui hari sisse lülitub.

  • Lülitage hambahari tööle harjapeaga ja asetage käepide kõrva lähedale. Kui kuulete vaikset suminat, on tõenäoline, et ilmnes rike, mille tõttu peate garantiitoe saamiseks ühendust võtma.

Kui harjapea on eemaldatud, kontrollige, kas metallist vars ulatub käepideme seest välja. Kas see on lahti või tuleb käepidemest välja? Kui see juhtub, võtke garantiitoe saamiseks ühendust.

  • Kui hambahari on maha kukkunud või saanud väga tugeva löögi, on võimalik, et käepideme sees olev akuühendus on kahjustatud.
  • Ühendus on tavaliselt väike jooteühendus aku +/- klemmide vahel, mis ühendab selle peamise trükkplaadiga.
  • Teoreetiliselt saab pragunenud jooteühendusi parandada. Kuid Sonicare’i käepidemed ei ole mõeldud kasutajate poolt avamiseks. See muudab teie garantii kehtetuks ja võib isegi harja lõplikult kasutuskõlbmatuks teha.
  • Kuigi hari on konstrueeritud nii, et see peab vastu pidama veega, võib pikaajaline kokkupuude või vette kastmine kaasa tuua vee sattumise käepidemesse.
  • Igasugune käepideme füüsiline kahjustus suurendab tõenäosust, et vesi kahjustab sisemist elektroonikat.
  • Vesi võib põhjustada korrosiooni ja kristallide moodustumist trükkplaadile, mistõttu hari ei tööta enam.
  • Kui kasutate nutikat hambaharja, kontrollige, et see saab rakendusega ühendamisel tarkvaravärskendusi. See juhtub tarkvaravärskenduste kaudu. Mõned neist värskendustest parandavad laadimisvõimet.
  • Järgige neid samme, et kontrollida, kas teie hambaharja käepidemele on installitud uusim püsivara.
    • Värskendage (või laadige alla) App Store’ist või Google Playst Philips Sonicare’i rakenduse uusim versioon.
    • Avage rakendus Philips Sonicare
    • Puudutage vasakus ülanurgas menüüikooni
    • Minge jaotisse “Minu tooted”
    • Valige oma hambahari
    • Valige käsk Käsitle värskendust, et näha, kas värskendusi on saadaval
    • Kui teil on saadaval värskendusi, värskendage oma käepideme püsivara, järgides Philips Sonicare’i rakenduse juhiseid.

5. Käepide lülitub pärast käivitamist kiiresti välja

  • Enne uuesti sisselülitamist lülitage hambahari välja ja asetage see 24 tunniks laadijasse.
  • Lülitage hambahari sisse kinnitatud harjapeaga. Asetage käepide aeglaselt laadimisalusele (toiteallikaga ühendatud).
    • Käepide peaks välja lülituma, kinnitades, et see töötab normaalselt.
    • Kui käepide jääb tööle, on tõenäoliselt probleem pigem laadimisaluses kui käepidemes.
    • Kui käepide lülitub välja, kuid probleem püsib, on tõenäoliselt viga käepidemes, mis vajab parandamist. Võtke ühendust.

6. Käepide ei lae

  • Asetage käepide laadijale. Kui näete aku märgutuli vilkuvat või kui kuulete piiksu, tähendab see, et aku laeb.
  • Laadige Sonicare’i käepide täielikuks laadimiseks 24 tundi.
  • Veenduge, et kasutate Sonicare’i hambaharjaga kaasas olnud originaallaadijat.
  • Proovige mõnda teist seadet samas pistikupesas ja vaadake, kas see töötab. Kui ka see ei tööta, võib probleem olla selles pistikupesas. Proovige alternatiivset pistikupesa.
  • Kui hambahari on maha kukkunud või saanud väga tugeva löögi, on võimalik, et käepideme sees olev akuühendus on kahjustatud.
  • Ühendus on tavaliselt väike jooteühendus aku +/- klemmide vahel, mis ühendab selle peamise trükkplaadiga.
  • Teoreetiliselt saab pragunenud jooteühendusi parandada. Kuid Sonicare’i käepidemed ei ole mõeldud kasutajate poolt avamiseks. See muudab teie garantii kehtetuks ja võib isegi harja lõplikult kasutuskõlbmatuks teha.
  • Kuigi hari on konstrueeritud nii, et see peab vastu pidama veega, võib pikaajaline kokkupuude või vette kastmine kaasa tuua vee sattumise käepidemesse.
  • Igasugune käepideme füüsiline kahjustus suurendab tõenäoliselt tõenäosust, et vesi mõjutab sisemist elektroonikat.
  • Vesi võib põhjustada korrosiooni ja kristallide moodustumist trükkplaadile, mistõttu hari ei tööta enam.

Kui probleem püsib, võtke ühendust.

7. Laadimisalus/laadimisalus ei tööta

  • Kui harja käepide asetatakse laadimisalusele, kas mõni tuli vilgub/süttib?
  • Kui jah, siis see viitab sellele, et laadimisalus töötab korralikult.
  • Kui ei, jätke käepide vähemalt 1 tunniks laadijasse ja vaadake, kas tuled siis vilguvad/süttivad.
  • Kas käepideme põhi on pärast mõnetunnist laadijas olemist veidi soe? Kui jah, on see tavaliselt märk, et see töötab õigesti.
  • Proovige mõnda teist seadet samas pistikupesas ja vaadake, kas see töötab. Kui ka see ei tööta, võib probleem olla selles pistikupesas. Proovige alternatiivset pistikupesa.
  • Asetage käepide aeglaselt laadimisalusele (toiteallikaga ühendatud). Käepide peaks välja lülituma, kinnitades, et alus töötab normaalselt.
    • Kui käepide jääb tööle, on tõenäoliselt probleem pigem laadimisaluses kui käepidemes.
    • Kui käepide lülitub välja, kuid probleem püsib, on tõenäoliselt viga.
  • Kontrollige laadija toitekaablit, et näha, kas sellel on lõikeid või kahjustusi. Kui jah, lõpetage kasutamine enda ohutuse huvides.
  • Kas laadija on hiljuti märjaks saanud või mingil moel kahjustatud? Kui jah, lõpetage kasutamine enda ohutuse huvides.
  • Kas sõbral või pereliikmel on Sonicare hambahari. Kui jah, kasutage nende laadijat, et kontrollida, kas teie hari laeb nende laadijas.
  • Kui jah, kinnitab see tõenäoliselt, et teie laadijas on viga.

8. DiamondClean käepide ei lae

  • Letid, riiulid või mis tahes metallist (nt roostevabast terasest, niklist või rauast) valmistatud pinnad võivad laadija tööd häirida ja käepideme laadimist takistada. Laadija asetamine teisele mittemetallilisele pinnale võimaldab käepidemel täielikult laadida. Enne uuesti kasutamist laadige Sonicare’i kindlasti vähemalt 24 tundi.

Kui probleem püsib pärast laadija ümberpaigutamist, võtke ühendust.

9. Sonicare hambaharja käepide lülitub ise sisse

  • Kui hambahari lülitub ise sisse ilma teiepoolse sekkumiseta, siis on käepidemes viga, mis vajab parandamist. Võtke ühendust.

10. Hambaharja käepide lülitub ise välja

  • Teie hambaharjal võivad olla erinevad režiimid ja seadistused. Kui režiim on valitud, töötab hambahari teatud aja ja lülitub seejärel automaatselt välja.
  • Siin on ülevaade võimalikest režiimidest ja nende ajastustest:
    • Clean = 2 minutit
    • White = 2:30 minutit
    • Polish = 1 minut
    • Gum Care= 3 minutit
    • Sensitive = 2 minutit
    • Gum Health = 3:20 minutit
    • Tongue Care= 20 sekundit
  • Kas teie hambaharja vibratsioon muutub harjamise ajal hetkeks, kuid vibreerib endiselt? Kui jah, siis see tähendab, et ajastimulaator või surveandur on sisse lülitatud.  
  • See funktsioon näitab, millal peaksite vibratsiooni lühikese muutuse kaudu liikuma järgmisele hambaosale. Need muutused on normaalsed. Hambahari lülitub harjamise lõppedes automaatselt välja.

11. Mida aku oleku tuled tähendavad?

Philips Sonicare’i hambaharjal on nutikad viisid, mis annavad teile märku, millal on aeg uuesti laadida. Teie hambaharja tuled ja helisignaalid näitavad laadimiskäitumist.  

Mõnel hambaharjal on ainult üks märgutuli, teistel aga kolm. Altpoolt leiate, mida indikaatortuled iga mudeli puhul tähendavad.  

Pange tähele, et mõnel hambaharjal, näiteks mudelil DailyClean 1100, puudub aku märgutuli. Sel juhul järgige lihtsalt kasutusjuhendis toodud tavalisi laadimisnõuandeid. 

  • Hambahari laadijal
    • Tuled puuduvad – täielikult laetud ja unerežiimis
    • Vilgub roheline või valge tuli – toimub laadimine
    • Pidevalt roheline tuli – täielikult laetud
  • Hambahari pole laadijal
    • Pidevalt roheline tuli – täielikult laetud
    • Vilkuv roheline – mõõdukalt laetud
    • Vilkuv kollane tuli ja 3 piiksu – aku tühi
    • Vilkuv kollane tuli ja 2 korda 5 piiksu – aku on tühi
  • Hambahari laadijal
    • Tuled puuduvad – täielikult laetud ja unerežiimis
    • 1, 2 või 3 tuld vilgub – laaditakse
    • 3 rohelist tuld – täielikult laetud
  • Hambahari pole laadijal
    • 3 rohelist tuld – täielikult laetud
    • 2 rohelist tuld – mõõdukalt laetud
    • 1 pidev roheline tuli – aku tühi
    • 1 vilkuv kollane tuli koos piiksudega – Aku on tühi
  • Hambahari laadijal
    • Tuled puuduvad – täielikult laetud ja unerežiimis
    • Vilkuv valge või roheline tuli – laadimine
    • Püsiv roheline või valge tuli – Täielikult laetud
  • Hambahari pole laadijal
    • Põlev valge või roheline tuli – Täielikult laetud
    • Vilkuv valge või roheline tuli – mõõdukalt laetud
    • Vilkuv kollane tuli ja 3 piiksu – aku tühi
    • Vilkuv kollane tuli ja 2 komplekti 5 piiksu – aku on tühi

12. Minu käepideme metallist võll/adapter on lahti

  • Eemaldage harjapea ja vaadake, kas käepideme metallvars on lahti.
    • Kui jah, siis on viga teie käepidemes. Võtke ühendust Sonicare’iga.
    • Kui ei, vaadake muid veaotsingu nõuandeid.

13. Harjapea ei liigu, kui käepide on sisse lülitatud

  • Proovige harjapea eemaldada ja uuesti kinnitada.
      • Joondage harjapea nii, et harjased oleksid suunatud käepideme esiosa poole.
      • Vajutage harjapea tugevalt alla metallvarrele, kuni see peatub. Harjapea põhja ja käepideme vahele jääb väike vahe.
  • Eemaldage harjapealt läbipaistev plastikust reisikork.
  • Laadige oma hambaharja 24 tundi ja proovige uuesti.


Kui probleem püsib, võtke ühendust.

14. Käepide ei vibreeri

  • Ilma käepideme külge kinnitatud harjapeata võib vibratsiooni muutust olla raske tuvastada.
  • Kinnitage harjapea käepideme külge ja lülitage see sisse, et näha, kas see parandab olukorda.
  • Veenduge, et hambahari on täielikult laetud. Enne laadija uuesti sisselülitamist asetage käepide 24 tunniks laadija sisse või peale.
  • Kui käepide ikka ei vibreeri, on tõenäoliselt käepidemes viga. Võtke ühendust Sonicare’iga.

15. Hambahari ei vibreeri nii palju kui vibreeris/nõrk vibratsioon/jõu kaotas

  • Veenduge, et teie hambahari oleks täielikult laetud – andke sellele kuni 24 tundi.
  • Kui jah, siis võidakse aktiveerida funktsioon, mida nimetatakse Easystarti funktsiooniks.
  • Funktsioon Easystart suurendab õrnalt võimsust esimese 14 harjamise jooksul, et hõlbustada Sonicare’i harjamise kogemust. Kui Easystart on aktiveeritud, ei pruugi teie pintsel tunduda oodatust nii võimas.
  • Selle kindlakstegemiseks asetage käepide ühendatud laadija alusesse ja vajutage tugevalt sisse-/väljalülitusnuppu. Kui kuulete üht piiksu, on Easystarti funktsioon deaktiveeritud. Kui kasutate harja sellises seisukorras, töötab hari täisvõimsusel.
  • Kui kuulete kahte piiksu, on Easystart funktsioon aktiveeritud ja te tunnete vähem jõudu.

mõne erineva režiimi, millel on erinev harjamistegevus või -intensiivsus.

    • Asjakohaste muudatuste tegemiseks vajutage puhastusrežiimi/intensiivsuse seadistusnuppu.

Kui teie harjapea on olnud kasutusel üle 3 kuu, tuleks see uue vastu välja vahetada.

Kui probleem püsib, võtke ühendust.

16. Vibratsioon on liiga tugev

  • Kui teie hambaharjal on see võimalus, võite soovida valitud puhastusrežiimi muuta. Erinevad harjamisrežiimid kasutavad harja mootori erinevat võimsust, põhjustades harjapeas rohkem või vähem intensiivset vibratsiooni.
  • Kui teie Sonicare hambahari pakub võimalust valida 3 erineva intensiivsuse seadistuse vahel, muutke seatud taset.
  • Selle muutmiseks vajutage sätte muutmiseks režiimi/intensiivsuse nuppu (mõnel juhul toitenuppu).
  • Taset näidatakse tavaliselt harja käepidemel asuva 1, 2 või 3 LED-i kaudu.
    • 1 LEDi = madal
    • 2 LEDi = keskmine
    • 3 LEDi = kõrge

17. Käepide on väga vali/mürarikas

  • Heli ja vibratsioon võivad tunduda veidrad, kuna te ei ole selle heliga tuttav, eriti kui see on teie esimene elektriline hambahari.
  • Lahtine harjapea võib põhjustada suuremat müra.
  • Kui harjapead pole kinnitatud, kõlab see tõenäoliselt valjemini.
  • Kui harjapead on kasutatud rohkem kui kolm kuud, peate võib-olla harjapea välja vahetama. Kui need kuluvad, võivad need tekitada rohkem müra.
  • Kui te ei kasuta Sonicare’i toodetud harjapead, võib see tekitada rohkem müra kui originaal.

Kui tunnete, et heli on endiselt liiga vali, võtke ühendust.

18. Quadpacer/30 sekundit/20 sekundit taimer enam ei tööta

  • Quadpaceri taasaktiveerimiseks: vajutage ja hoidke all isikupärastatud harjamise nuppu 5 sekundit, kuni kuulete 2 piiksu. See näitab, et Quadpacer on taas aktiivne.
  • Quadpaceri desaktiveerimiseks: vajutage ja hoidke 5 sekundit all nuppu Personalized Brushing. Kuulete 1 piiksu, mis näitab, et Quadpacer on välja lülitatud.

19. Harjapea kukub hambaharja käepidemest maha

  • Proovige harjapea eemaldada ja uuesti kinnitada.
    • Joondage harjapea nii, et harjased oleksid suunatud käepideme esiosa poole.
    • Vajutage harjapea tugevalt alla metallvarrele, kuni see peatub. Käepideme põhja ja käepideme vahel on väike vahe.
  • Veenduge, et harjapea põhi ja võlli ümber olevad alad oleksid puhtad ning mustuse ja prahita.
  • Saate oma harjapead ja metallvarrast puhastada pehme lapi ja leige veega.
  • Kas kasutate Sonicare’i hambaharjaga ühilduvat harjapead?
  • Kui te ei kasuta tootja originaali, tehke seda, et näha, kas probleem jätkub.

Kui probleem püsib, võtke ühendust.

20. Ei saa oma Sonicare’i hambaharja rakendusega ühendada

  • Veenduge, et teie nutitelefoni oleks installitud Sonicare’i rakenduse uusim versioon.
  • Külastage oma nutitelefonis rakenduste poodi ja kontrollige uusimate värskenduste olemasolu ja installige.
  • Kontrollige, kas teie nutitelefonis töötab uusim operatsioonisüsteem.
    • Androidi nutitelefon, mis töötab operatsioonisüsteemiga Android 6.0 ja uuemaga.
    • iPhone, mis töötab iOS 11.0 ja uuemate versioonidega.
  • Sonicare’i rakendus ühildub ainult järgmiste ühendatud hambaharjadega:
    • DiamondClean Smart
    • Flexcare Platinum Connected
    • ExpertClean
    • DiamondClean 9000
    • Sonicare for Kids (ühildub ainult rakendusega Sonicare Kids)
  • Lülitage hambahari sisse, eemaldades selle laadijast või vajutades režiiminuppu.
  • Käepidemel olevad tuled süttivad, andes teada, et teie hambahari on sisse lülitatud.
  • Kui see on uus hambahari ja proovite esimest korda rakendusega ühendust luua, veenduge, et hambaharja käepide on täielikult laetud.
  • Enne Sonicare’i rakenduse avamist kontrollige, kas teie nutitelefoni Bluetooth on sisse lülitatud. Kui ei, avage Bluetoothi ​​sisselülitamiseks nutitelefoni seaded.
  • Kui see ikka ei loo ühendust, proovige oma nutitelefoni Bluetooth-võrk lähtestada. Järgige oma Android- või iPhone’i seadme vahemälu tühjendamiseks järgmisi samme.
    • Tühjendage Androidi Bluetoothi ​​vahemälu
      • Avage Seaded
      • Valige rakenduste haldur
      • Vajutage nuppu “Veel” või 3 punkti paremas ülanurgas
      • Valige “Kuva süsteemirakendused”
      • Valige “Bluetooth” või “Bluetooth jagamine”
      • Valige Salvestusruum
      • Puudutage nuppu “Tühjenda vahemälu”
      • Taaskäivitage telefon
      • Proovige uuesti ühendust luua, järgides rakenduse Sonicare juhiseid
    • Tühjendage iOS-i Bluetoothi ​​vahemälu
      • Minge jaotisse “Seaded”
      • Valige “Bluetooth”
      • Veenduge, et Bluetooth oleks sisse lülitatud
      • Puudutage jaotises „Minu seadmed” hambaharja kõrval olevat teabeikooni
      • Valige “Unusta see seade”
      • Proovige uuesti ühendust luua, järgides rakenduse Sonicare juhiseid
  • Hoidke oma Philips Sonicare’i hambahari teistest Bluetooth-seadmetest eemal, kuna see võib Bluetoothi ​​sidumist häirida.

21. Aktiveerige/keelake harjapea vahetamise meeldetuletused BrushSynci toega käepidemetel

  • Veenduge, et nutikas harjapea oleks käepideme küljes (see ei tööta, kui see pole paigaldatud).
  • Asetage käepide laadijasse/laadija peale.
  • Vajutage ja hoidke toitenuppu kuni 5 sekundit all.
  • Laske toitenupp lahti, kui kuulete 1 piiksu ja seejärel 2 piiksu.
  • Kui näete, et aku indikaator vilgub 2 korda valgelt ja kuulete 3 tooni madalast kõrgeni, siis on funktsioon aktiveeritud.
  • Kui näete, et aku indikaator vilgub ühe korra valgelt ja kuulete 3 kõrget kuni madalat tooni, siis on funktsioon deaktiveeritud.

DiamondClean Smarti puhul:

  • Asetage käepide laadijasse/laadija peale.
  • Harjapea vahetamise meeldetuletus aktiveeritakse, hoides all režiimi/intensiivsuse nuppu ja vajutades kolm korda toitenuppu laadija all.
  • Käepide piiksub kaks korda, et kinnitada, et see on lubatud.
  • Harjapea vahetamise meeldetuletus keelatakse, kui hoiate all režiimi/intensiivsuse nuppu ja vajutate laadija all kolm korda toitenuppu.

Käepide annab ühe piiksu, et kinnitada, et see on keelatud.

22. Aktiveerige/keelake surveandur

  • Asetage käepide laadijasse/laadija peale.
  • Vajutage ja hoidke toitenuppu kuni 5 sekundit all.
  • Laske toitenupp lahti, kui kuulete 1 piiksu, 2 piiksu ja seejärel 3 piiksu.
  • Kui näete, et aku indikaator vilgub 2 korda valgelt ja kuulete 3 tooni madalast kõrgeni, siis on funktsioon aktiveeritud.
  • Kui näete, et aku indikaator vilgub ühe korra valgelt ja kuulete 3 kõrget kuni madalat tooni, siis on funktsioon deaktiveeritud.

DiamondClean Smarti puhul:

  • Asetage käepide laadijasse/laadija peale.
  • Rõhuandur aktiveeritakse, hoides all režiimi/intensiivsuse nuppu ja vajutades kaks korda toitenuppu laadija töötamise ajal.
  • Käepide piiksub kaks korda, et kinnitada, et see on lubatud.
  • Rõhuandur blokeeritakse, kui hoiate all režiimi/intensiivsuse nuppu ja vajutate laadija töötamise ajal kaks korda toitenuppu.
  • Käepide annab ühe piiksu, et kinnitada, et see on keelatud.

23. Aktiveeri/keela Easy-Start

  • Asetage käepide laadijasse/laadija peale.
  • Vajutage ja hoidke toitenuppu kuni 3 sekundit all.
  • Laske toitenupp lahti, kui kuulete 1 piiksu.
  • Kui näete, et aku indikaator vilgub 2 korda valgelt ja kuulete 3 tooni madalast kõrgeni, siis on funktsioon aktiveeritud.
  • Kui näete, et aku indikaator vilgub ühe korra valgelt ja kuulete 3 kõrget kuni madalat tooni, siis on funktsioon deaktiveeritud.

DiamondClean Smarti puhul:

  • Asetage käepide laadijasse/laadija peale.
  • Easy-start aktiveeritakse, hoides all režiimi/intensiivsuse nuppu ja vajutades toitenuppu üks kord laadija all.
  • Käepide piiksub kaks korda, et kinnitada, et see on lubatud.
  • Lihtne käivitus on keelatud, kui hoiate all režiimi/intensiivsuse nuppu ja vajutate laadija töötamise ajal üks kord toitenuppu.
  • Käepide annab ühe piiksu, et kinnitada, et see on keelatud.

Siiski, kui tootud vastused Sind ei aidanud (näiteks sellist viga pole kirjeldatud) ja ka toote kasutusjuhendiga tutvumine esinevat probleemi ei lahenda või kui arvad, et hari vajab garantii või tasulist remonti siis võta julgelt meiega ühendust Hammas32 lehel toodud kontaktvormi kaudu või kirjutades info@hammas32.ee.