Ostuarve taastamine garantiiaja jooksul Hammas32 poolt
Iga garantiijuhtumi aluseks on ostuarve ja see tuleb esitada meile või teenindusele paberil või PDFis. Juhul, kui Sa ei tellinud oma ostuga lisaks “Ostuarve digitaalne säilitamine garantiiks” teenust (see tähendab, et Hammas32 säilitab Sinu eest ostuarve garantiijuhtumi jaoks ja esitab selle Sulle) ega Sul endal ostuarvet enam alles pole, saame Sind siiski aidata.
Kui ostust on möödas vähem kui 2 aastat (lisagarantii puhul kuni 3 aastat) ja soovid oma hambaharjaga garantiisse pöörduda siis on võimalus Sul tellida teenus nimega “Ostuarve taastamine garantiiaja jooksul”. Selle teenuse vormistamisel on nõutud, et esitatud kliendi andmed kattuksid 100% hambaharja ostul esitatud andmetega.
- Ei leia enam ostuarvet või oled selle kustutanud
- Ostu tõendamine vajalik maksekorralduse koopiaga
- Andmed peavad kattuma algse ostu andmetega
Selle lisateenuse tellimist käsitleb Hammas32 kui avaldusena ja nõusolekuna andmete töötluseks, mille alusel on meil õigus arhiveeritud andmebaasist Sinu varasem ostuarve leida ja see Sulle esitada. Iga garantiijuhtumi kohta tuleb teenus tellida eraldi. Sõltuvalt olukorrast võib Hammas32 küsida Sinult täiendavat infot, näiteks maksekorralduse koopiat.